michael_rasmussen90

Spisebord

Hvor finder man et spisebord som kan holde til et dagligt brug og, i sæbe eg med Max mål på 170 cm x100 cm i disse dage. Jeg synes alt det jeg har kigget på og set i diverse magasiner og forretninger har været alt for store eller eksempler med svingende kvalitet

Comments (11)

  • Trine Nyborg
    8 years ago

    Hej Michael. Det kommer selvfølgelig meget an på dit budget, men jeg synes der er en masse fine hvis du søger under "spisebord" i produkter her på Houzz. Blandt andet fandt jeg et par på Møbelsnedkeri Kjeldtofts profil, bl.a. dette: https://www.houzz.dk/produkter/koto-spisebord-og-baenk-prvw-vr~27778042 (er ikke sikker på det er sæbe eg, men farven er ret tæt på vil jeg tro).

  • Sofie Hansen
    8 years ago

    Har du tjekket IKEAs hjemmeside? Personligt kan jeg godt lide BJURSTA-serien og har selv lige købt det bord, som måler 140 cm (men kan forlænges og findes i mange forskellige farver!). Jeg har haft det i en måneds tid og har spildt både rødvin, kødsaft og kaffe uden at det har været at se efterfølgende. Du kan se det her:

  • Mikkel Andresen
    8 years ago

    jeg ville også købe ikea bordet! Har haft det i sort og var meget tilfreds.

  • PRO
    RackBuddy
    8 years ago
    Tjek www.rackbuddy.dk
  • Michael Rasmussen
    Original Author
    8 years ago

    Tak for alle jeres gode svar. Jeg har fundet et som jeg skal ud og se på i denne uge for at se om det er noget - men det regner jeg med at det er . Jeg var ikke bekendt med alle muligheder som forefindes i denne app da jeg stillede spørgsmålet. Havde jeg været det havde jeg naturligvis lige taget en søgning herinde inden det stillede Spisebordsdtole spørgsmål - her er jo et hav af muligheder i den forbindelse

  • Trine Nyborg
    8 years ago

    Hej Michael. Jeg synes det er fantastisk, at du stiller spørgsmålet herinde, kun dejligt at vi kan hjælpe hinanden og høre hvad andre har haft af erfaringer - det er netop det som forummet er til! Held og lykke med spisebordet - jeg håber du finder det helt rigtige!

  • Michael Rasmussen
    Original Author
    8 years ago

    Hej Trine Nyborg Tak for respons på begge dele

  • PRO
    Hansen Living ApS
    8 years ago
    last modified: 8 years ago

    Hej Michael. Vi kan bygge et til dig :-) Jeg ved ikke om dit budget er til et snedkerbygget bord, men du kan gå ind på vores hjemmeside og kigge på de borde vi har og se om det er noget. Til gengæld kan du med et snedkerbygget bord få det i lige den størrelse du vil og i den træsort du drømmer om... Måske er der en træsort der passer dig endnu bedre en sæbebehandlet eg, når du først får set mulighederne: http://hansenkitchen.dk/hansen-dining.html

  • Dorothea Gundtoft
    8 years ago

    Hansen Kitchen: Jeg har nogle ideer til sideborde jeg gerne vil have skabt- er det også noget i gør? Og hvad med prisen -hvor starter i?

  • Trine Nyborg
    8 years ago

    Hej Michael, endte du med at købe det bord du var ude at se på og er du blevet glad for det?

Ireland
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.