sandblomman

Badrum före och efter

Sandblomman interior
7 years ago
last modified: 6 years ago

Efter. Ny badrumsinredning från Hafa Design. Högskåp för bättre förvaring och kommod med lådor och skåp. Läderhandtag. Bänkskiva av komposit. Handfat Hafa Design och blandare från Svedberg. Styling by Sandblomman Interior & Design.

Före. Kakel och klinker var helt ok men badrumsinredningen och duschen av glasbetong behövde ett rejält ansiktslyft.

Duschväggar med frostat glas från Svedbergs.

Ny takdusch.


De röda fönstren målades vita. Styling by Sandblomman Interior & Design.


Comments (6)

  • Ossiana Smith
    7 years ago

    Hur lång tid tog denna fina förvandling? Drar mig för att göra om hemma, men kanske inte behöver vara so omfattande som att riva ut allt. Här ser det ut som att kaklet är detsamma men nya skåp etc. Inspirerande :)

    Sandblomman interior thanked Ossiana Smith
  • PRO
    Sandblomman interior
    Original Author
    7 years ago

    Det stämmer! Ibland behöver man faktiskt inte byta ut ett helt badrum, vilket är ganska kostsamt. Är kakel och klinker ok kan man göra en snygg och smart förvandling bara genom att byta badrumsinredning, ny toalettstol, etc. För hantverkarna tog det cirka 3 dagar totalt inkl riva den gamla duschväggen, sätta in nya duschväggar, ny takdusch och blandare, ny badrumsinredning med högskåp, kommod och handfat inkl blandare, spegel, toalettstol, belysning. Sen har jag själv syltat :-)

  • PRO
    User
    7 years ago

    jättefint!

  • susanne_hansson_
    7 years ago

    Jättefint!!

  • HU-677661539
    3 years ago

    Funderar ni på att köpa ett duschbadkar till badrummet så kan jag rekommendera denna artikeln: https://villanytt.se/duschbadkar-tipsen-du-behover-infor-kop/

Ireland
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.