introinred

Golv på balkongen

Minna Torstensson
7 years ago
last modified: 7 years ago

Hej! Jag har en jättefin balkong som jag älskar, men jag har ett litet dilemma - jag vet inte hur jag ska göra med golvet på balkongen. För tillfället är det cement som grund på golvet, men jag skulle gärna hitta något lite roligare som golv. Är det någon som har nåt tips?

Brännkyrkagatan 66 september 2015 · More Info

Comments (8)

  • PRO
    Gröndals Sten & Kakel
    7 years ago

    Jag tycker att det är fint med keramik, det är lättare att underhålla också :)

  • Sophie I
    7 years ago

    Kanske du kan lägga en fin plastmatta av något slag? Har sett vissa balkonger som har konstgräs, det är ganska coolt!

  • mariannese
    7 years ago

    Om du vill ha trägolv finns det många trallgolv i form av plattor som är enkla att sätta ihop.

  • PRO
    MLA Arkitekter AB
    7 years ago

    Jag tycker ni skall köra på Lärkträ, underhållsfritt, grånar snyggt och är väderbeständigt.

  • PRO
    Golv & Mattvaruhuset AB
    7 years ago

    Vi har flatvävda altanmattor i både antracit och natur som är mycket lämpliga och snygga.

  • PRO
    Design by Cement
    7 years ago

    varför inte ytbehandla cementen och behålla den

  • PRO
    Haninge Terrazzogolv AB
    7 years ago

    Kanon fint

Ireland
Tailor my experience with cookies

Houzz uses cookies and similar technologies to personalise my experience, serve me relevant content, and improve Houzz products and services. By clicking ‘Accept’ I agree to this, as further described in the Houzz Cookie Policy. I can reject non-essential cookies by clicking ‘Manage Preferences’.